Translate

вівторок, 30 грудня 2014 р.

Плани на 2015-й рік


Як і обіцяв, публікую зараз свої плани на 2015-й рік. Від цього року я, чесно-кажучи, чекаю багато. Як і кожен з вас, мабуть. Усі ми плануємо з 1-го січня почати абсолютно нове життя: хтось хоче кинути курити, хтось накачати прес, а хтось - просто прожити наступні 365 днів в мирі та спокої. Але, як би там не було, далеко не всі отримають від нового року те, на що покладали найбільші сподівання напередодні. Саме тому при плануванні моїх цілей на 2015-й я не поставив перед собою за мету підкорення неосяжних висот, а вирішив за краще хоча б на кілька годин з наївного романтика перетворитися на переконаного реаліста, який може правильно оцінити власні можливості і розставити відповідні пріоритети. Словом, після довгих обміркувань та ретельного аналізу, на 2015-й рік я поставив перед собою такі цілі:

  1. Як мінімум тричі опублікуватися в серйозних українських виданнях. Це може бути всеукраїнська газета, журнал або рейтинговий інтернет-портал. Дуже б хотілося свій перший серйозний матеріал побачити в "Українському тижні", який завжди був для мене взірцем якісної україномовної публіцистики. Хтось може сказати, Mission Impossible, але це не так - достатньо влітку піти на практику в правильне місце, а не в "районний вісник Кам'янеччини", як, на жаль, було минулого разу. Словом, в цьому році планую почати серйозну журналістську діяльність, яка в перспективі переросте в омріяну кар'єру. 
  2. Навчитися грати на музичному інструменті. Ні, я не випадково пропустив слово "на будь-якому" - піаніно або гітара - ось, що я хотів би опанувати в новому році. Піаніно - тому що в мене вдома воно вже багато років виконує роль прикраси в кімнаті, але аж ніяк не свого іманентного завдання - приносити людям задоволення від чарівних звуків. А гітара - тому що це круто. Вона невід'ємний атрибут теплого відпочинку в колі найкращих друзів. Люди ж не беруть зі собою в походи сопілки чи бандури. Саме тому гітара і тільки гітара! Сподіваюся, коли буду публікувати підсумки 2015-го, викладу тут відеодоказ того, що 2-й пункт моїх цілей на прийдешній рік повністю і безапеляційно виконаний. 
  3. Повністю опанувати польську мову та взятися за англійську. Так, завдання досить-таки амбітне. Але цілком можливе, особливо враховуючи той факт, що польську на розмовному рівні я вже майже опанував, а базові знання з англійської в моїй голові закріплені ще з часів підготовки до ЗНО, Словом, в моїх планах ще до цього літа ходити на заняття з польської, щоб вже повністю її опанувати і вміти навіть писати нею, і одразу після цього записатися на курси з англійської мови, щоб, при можливості, до кінця 2015-го підняти свій рівень до розмовного. Завдання цілком реальні і над ними я почну працювати одразу ж після нового року.
  4. Взяти участь в турнірах з мікс-файту. Так, в множині. Хоч і наразі з мене боєць ще нікудишній: в мене слабка розтяжка, повільна реакція і мінімальні навики в боротьбі. Але протягом цього року я сподіваюся серйозно підтягнути свою форму і чогось-таки досягнути в цьому нелегкому виді спорту. Зокрема, дуже хочеться вже 21-го лютого взяти участь в турнірі, який буде проходити в моєму клубі. Смішно і, може, неправильно це визнавати, але я хочу взяти участь в ньому, прекрасно усвідомлюючи, що програю, бо ще нічого не вмію. Проте мені дуже потрібен перший досвід, який допоможе розставити пріоритети і показати, чого насправді я вартий. Сподіваюся, що хоч чогось... Але як буде насправді - побачимо в наступному році.
  5. Знайти нормальну дівчину. Хтось може запитати: "Як це - нормальну?". Ні, тут зовсім не мається на увазі психічно здорову дівчину (хоча це теж, безумовно). Особисто для мене словосполучення "нормальна дівчина" охоплює набагато ширші рамки, ніж для багатьох інших людей мого віку. Зайва перебірливість? Можливо, перебірливість, але точно не зайва. Досвід всіх моїх попередніх стосунків показав, що я завжди в чомусь хибив. Може, я занадто ідеалізував своїх обраниць, спочатку вперто не помічаючи в них тих мінусів, які згодом виявлялись для мене неприйнятними. Але відтепер я не встану на ті ж граблі і не шукатиму дівчину суто для того, щоб мати дівчину. Хоч зараз мені лише 19 років і все ще ніби лише попереду, але я не збираюся знову заводити безперспективні стосунки. Я вірю в долю і вірю, що десь в цьому світі є призначена для мене людина, тому витрачу всі свої сили і можливості, щоб її знайти. У своєму найстрашнішому сні я бачу себе через 20 років, одруженим з жінкою, яку колись любив, а зараз терпіти не можу і шкодую за той доленосний вибір, який зробив багато років тому. Саме тому я прикладу всі свої зусилля на пошуки дівчини, з якою проживу довге і щасливе життя, без сімейних зрад, сварок і бід. Проте одночасно з тим я дуже не хочу в майбутньому багато років шукати ту омріяну половинку, але, так і не знайшовши цієї людини, одружитися з першою-ліпшою прохожою під примусом обов'язку продовжити рід - обіцяю самому собі такого ніколи не робити і за краще прожити життя холостяком. Та як би там не було, але я все одно вірю, що все в мене вийде. Може, й не цього року, але я обов'язково її колись знайду - і крапка.
  6. Зайнятися альтруїзмом. В наступному році хочу якомога більше допомагати людям всім, чим зможу. Хоч звучить дуже пафосно, але направді це цілком реально. Люди, які потребують допомоги, завжди оточують нас, просто ми їх вперто не помічаємо або просто-напросто не хочемо їм допомагати. Таким я був раніше, але зараз все змінилося. Смішно зізнаватися, але на такі роздуми мене надихнули 2 фільми: "Винні зірки" (про що я вже писав тут раніше: http://savchuk2312.blogspot.com/2014/11/blog-post.html ) і "Заплати наперед" з Кевіном Спейсі. Раніше я планував описувати в блозі свої добрі вчинки (якщо такі, звісно, будуть!), але тепер передумав. Якщо я справді робитиму щось хороше - хай про це краще говорять ті, кому я допоміг, бо марнославство - одна з найгірших рис і бід сучасної людини.
  7. Побувати за кордоном. В першу чергу хочу відвідати Польщу, щоб підтягнути свій рівень мови. Але це аж ніяк не ключове завдання - впевпений, що якось переживу, якщо до кінця 2015-го року так ніде за межі України і не виїду. Ще раз повторюся: подорожі ніколи не були і, гадаю, не стануть моїм життєвим кредом.
Власне, це все: як і обіцяв, аж надто помпезних планів на новий рік я не будував. Попереду 365 днів, протягом яких я з усіх сил старатимусь реалізувати вищезгадані цілі. Дуже сподіваюся, що з цим мені допоможуть найближчі люди, без яких я в цьому світі і дня не проживу. Словом, з друзями і з Богом! Час пішов!

P.S. Всіх з прийдешнім! )

Немає коментарів:

Дописати коментар