Translate

неділю, 28 грудня 2014 р.

19

Мій 19-й день народження виявився особливим. Це вперше я не викреслював в календарі кожен день і не рахував години до настання колись довгоочікуваного 23-го грудня - про те, що скоро я повинен був стати на рік старшим, я реально задумався лише за день до цього. Та й то, коли тато в мене запитав: "Віталій Олексійович, а ви знаєте, який завтра день?".
Чому так? Мабуть, подорослішав вже. А, може, просто тому, що 19 - зовсім не визначна дата. Словом, як все насправді, побачимо наступного року, коли в мене буде другий в житті ювілей ).

Також цей день народження виявився особливим тому, що настав він в час глибокої економічної кризи в Україні, а тому, логічно, вітали мене набагато скромніше, ніж це було раніше. Ні, я зовсім не жаліюся і на роль Дадлі з Гаррі Поттера (для якого 36 подарунків на 11-й день народження виявилося замало) не претендую, просто констатую факт. Тим більше, на біса мені всі ці подарунки: за великим рахунком, в мене є все, що треба для нормального і спокійного життя. Так що загалом я радий і з чистою совістю хочу сказати, що наступний перелік подарунків, які я отримав цього року від рідних і друзів, мене повністю задовольнив (по-іншому і бути не могло, я ніколи не вирізнявся особливою перебірливістю)

Сім'я. Тато цього року подарував мені 500 гривень (минулого було 200 доларів - просто ідеальна ілюстрація економічної кризи і того, як вона вдарила по кишені кожного українця:))
Мама стандартно подарувала 200 гривень, які я того ж дня витратив на проставон для знайомих фанатів, з якими ой як давно не бачився через те, що трохи підзабив на футбол (а точніше на ультру)




















Сестра подарувала класний рюкзак Derby (тільки мене чогось напрягає той незрозумілий ланцюжок, призначення якого я досі не розгадав))


Брат не подарував нічого, але це нормально - якби я підійшов і попросив, він дав би мені гроші, багато-багато грошей, просто я не просив, бо досі не було потреби (так, в нас дуже специфічні стосунки в сім'ї))

Однокурсники. (так, фотка дуже класна і якісна - новий Юрин айфон постарався:)))



















Мої любі журналюги своїм подарунком повністю підтвердили своє амплуа "любих". Вони подарували мені....... РУКАВИЧКИ ДЛЯ МІКС-ФАЙТУ !!! (а саме вони мені в той час були дуже потрібні для тренувань)

























Реально, я був дуже радий, коли їх вперше одягнув. Це взагалі мої перші такі рукавички (хоча на мікс ходжу вже майже 2 роки). Дуже сподіваюся, що в майбутньому вони мені стануть в пригоді не на одному турнірі.

Однокласники

























Цього року я вирішив подякувати дівчатам за гарні словесні привітання, якими вони мене порадували напередодні, тому запросив їх разом з хлопцями до себе додому. Хлопці стандартно подарували мені по 100 гривень, якими я покрив свої витрати на хавку))), а дівки купили гарний набір Nivea Men і, звичайно ж, цукерки, без яких я ні дня не проживу.


Словом, мій 19-й день народження пройшов досить класно. Особливо круто те, що святкував я його в трьох різних компаніях: з людьми, яких я добре знаю і яких можу сміливо називати своїми друзями. Взагалі відтепер в майбутньому я хочу стати таким же, як дон Корлеоне з "Хрещеного батька". Ні, зовсім не обов'язково, щоб мене всі теж так називали (хоча це було б досить-таки приємно) - головне, щоб в мене на кожному кроці були друзі, готові в будь-яку хвилину прийти на допомогу. Над цим і почнемо працювати в новому році :)

Немає коментарів:

Дописати коментар