Translate

понеділок, 30 червня 2014 р.

Брехня заради правди теж брехня

Сьогодні на сайті "Газети по-українськи" я в черговий раз побачив брехню наших журналістів. Так-так, саме наших, українських журналістів!

Мова йшла про обстріл Олександро-Невського кафедрального собору терористами.




















Джерелом цієї новини послужила публікація на сайті Горлівської і Слов'янської єпархії.

До кінця не розібравшись в ситуації, прочитавши лише один заголовок, я був шокований: "До чого вже ті терористи докотилися! Обстрілювати храми та ще й під час літургій!"

Тобто публікація дала свій результат, і більшість людей, так само, як і я, ще більше зненавиділи бойовиків на Сході.

Але для остаточної певності я, все-таки, вирішив зайти на сайт цієї єпархії (хоча навіть не думав знайти там будь-яке спростування або ж зовсім протилежну подачу інформації)

Так-от, на сайті я побачив таке:




















Там чітко писало, що 29 червня обстріляли храм українські війська! І байдуже правда це чи ні (особисто я в це не вірю), але ж не може бути такого, що журналіст, подаючи суспільству інформацію, посилаються на офіційне джерело, в якому все висвітлюється навпаки! Краще вже нічого не писати, ніж вводити людей в таку наївну оману.

Я прекрасно розумію благородні наміри українських журналістів перемогти Росію в інформаційній війні. Але добиватися тієї перемоги ми не можемо, використовуючи ті самі брудні методи, що й вони. Ми ж щодня звинувачуємо російські ЗМІ в наглій брехні, то чому ж самі займаємося такою діяльністю? Щоб перемогти Росію в інформаційній війні, варто доносити людям лише і тільки правду, якою б вона для нас не була. Тільки тоді в нас будуть серйозні шанси на перемогу саме в ІНФОРМАЦІЙНІЙ війні, а не в гонці брехні, в яку нам краще взагалі не вплутуватися, щоб не бути такими ж лицемірами, як наші "колеги" з Півночі.

Немає коментарів:

Дописати коментар