Translate

середа, 11 червня 2014 р.

Мій ганебний "Позор"

Позавчора був на футболі в Запитові. Там я забув свої шкари New Balance, які купив за 380 гривень на Краківському (наступного дня їх, зрозуміло, вже не було). Але не про це мова. Так сталося, що на футбол я приїхав на годину раніше, ніж було домовлено (одна добра людина з Яричева мене дезінформувала). Я трохи схарився, оскільки у вівторок в мене був іспит з історії, до якого я планував хоч трохи підготуватися ввечері після футболу. А оскільки гру перенесли на годину, то, відповідно, і часу в мене стало менше. Тому я, щоб дарма не вбивати час, витягнув книжку з історії (яку спеціально взяв зі собою, щоб почитати в маршрутці) і почав вчити ті теми, які нам були задані. Просидів так на тренажерах (їх там недавно поставили) з півгодини, поки не приїхала моя дорога молода команда. Так-от, та сама добра людина, яка перед тим мене дезінформувала з часом гри, побачивши мене з книжкою, підійшла до мене і на вухо прошепотіла: "Слухай, та не позорся, тут пацани курять і бухають, а ти сидиш з книжкою, заховай її!".

От власне про цю фразу і йшла мова. Виявляється, сьогодні розвиватися, читаючи книжки, - набагато ганебніше, ніж псувати своє здоров'я. Ну тоді виходить, що я до кінця життя отак "позоритимуся", поки справжні пацани будуть самореалізовуватися в суспільстві за допомогою модних сьогодні алкоголю і тютюну...

Немає коментарів:

Дописати коментар