Translate

понеділок, 26 травня 2014 р.

"Спостерігання" в Яричеві


Вчора ми з Остапчуком "спостерігали" за народним волевиявленням в Яричеві. Представляли там ми Юлію Володимірівну. Звичайно, ніхто за неї голосувати не збирався (я віддав свій голос Порошенкові, а Остапчук - Ляшку), але відмовитися від 200 гривень, які пропонував нам штаб Батьківщини, ми просто не змогли. Тим більше, "робота" була насправді цікава.

Приїхали на дільницю ми на роверах рівно о восьмій годині. Тут я побачив, що забув вдома паспорт, поїхали за ним назад (від мого дому до дільниці десь 3 кілометри, їздили туди-сюди десь 4 рази, ноги помаленьку ростуть). Були ми там з восьмої ранку до десятої вечора. Ну звичайно ж, з перервами: коли хотілося їсти, ми їздили додому.

Взагалі, роботи було дуже мало: в містечку з трьома тисячами людей населення нічого екстраординарного трапитися не повинно було. І не трапилося.

Єдине, що запам'яталося, так це те, що один дідусь, який прийшов проголосувати, попросив мене поділитися з ним своєю авторитетною думкою щодо вибору правильного кандидата. Я порадив йому в якості такого Порошенка, він подякував і проголосував за нього. Остапчук ще тоді сказав: "Продав свій голос безплатно" )).

Потім одна спостерігачка попросила нас замінити її за письмовим столом, де треба було слідкувати за кількістю виборців, і ми з Остапчуком по черзі там сиділи



Пропустили добрий десяток людей, але на результати голосування це, на щастя, ніяк не вплинуло)

Десь о 19:00, коли вже проголосувало приблизно 1670 людей, я сказав, що до восьмої в списку буде десь 1750 чоловік. Остапчук сказав, що не буде. Поспорили на маленький Снікерс). Я, який так сподівався на небайдужих яричівських громадян, які одним поривом прибіжать голосувати на дільницю саме в останню годину, програв: список закінчився на числі 1740. До слова, всього мало б проголосувати 2180 людей.

О 20:00 дільниця закрилася, і комісія приступила до підрахування голосів.


Більшість, як і по всій країні, набрав Порошенко, далі йшля Юля, далі Ляшко. Був навіть унікал, який проголосував за Добкіна). Його бюлетень ми довго розгортали, бо він був згорнутий так, ніби цей виборець, проголосуваши за Допу в містечку Львівської області, дуже чимось переймався. Цікаво, чим..?


Також не можу не викласти тут свого захоплення від буйної фантазії штабу Юлії Володимирівни (якщо я все правильно зрозумів). Справа в тому, що в президенти на ці вибори пішов технічний кандидат пан Гриненко (я навіть ім'я його не пам'ятаю), якого ніхто раніше ніде не бачив і не чув. Так-от, в Яричеві він набрав 12 голосів (а це дуже багато. Наприклад, Куйбіда, нічим не відоміший за Гриненка, набрав лише 1 голос. Навіть за Рабиновича, якого знають всі, тут проголосувало тільки 5 людей). Тепер напрошується логічне питання: а чому так вийшло? Дуже просто: люди просто плутали прізвища ГриНенка та ГриЦенка, тому й часто ставили "галочку" не там). В підсумку, в одному тільки Яричеві Юля забрала у свого найближчого конкурента 9% голосів. І так по всій країні. Погодьтеся, що задум хороший). Проте, на жаль (на щастя), він не пройшов.

Коли вже все було підраховано, ми з Остапчуком сіли на ровери і поїхали спати. За місяць будуть парламентські вибори, де ми теж обов'язково "спостерігатимемо", щоб ніхто навіть не подумав вкрасти голосочок в партії Юлії Володимирівни! 

P.S. Але особисто я голосуватиму за Правий Сектор )


Немає коментарів:

Дописати коментар