Translate

четвер, 3 жовтня 2013 р.

Позитивчик



































Сьогодні в мене був дуже хороший день. Я отримав 4 бали на семінарі з теорії літератури, хоча не готувався взагалі; прибіг другим на забігу на 1000 метрів (зі мною бігло тільки 7 чоловік, але все одно ж почесно)); гарно поїв в нашій чудовій їдалці і ще багато інших дрібниць. Та найголовніше - сьогодні я, здається, остаточно дещо зрозумів, і це дуже добре.

А ще завтра я зі своїми однокурсниками їду в Карпати на 2 дні. Має бути дуже весело, досі в такі поїздки їздив лише з батьками або класними керівниками, які обмежували мої природні потреби самому організовувати свій відпочинок. Тепер все має бути навпаки, і я з нетерпінням чекаю 15:00, коли ми разом зберемось біля "Скрині", щоб зробити потрібні всім закупи. Зрозуміло, що на бухло я не скидався, бо мої ікси зі мною до кінця життя. А зараз йду спати, бо за 4 години мені прокидатись)

Сподіваюсь, в неділю не буду сильно лінивим і розповім про свої враження від Карпат. Бувайте.

Немає коментарів:

Дописати коментар