Translate

вівторок, 15 жовтня 2013 р.

Старі фотографії

На днях я знайшов світлини 50-річної давності села Монастир Ярославського повіту (Польща), де відбувалися всі містичні історії, про які нам розповідав дідусь Григорій. Не полінуйтеся і горніть трішки нижче, якщо у книжці вас цікавлять не лише гарні малюнки.

P.S. Усі світлини датовані 1960 роком. Даний опис я брав із зворотнього боку фотографій, який мама пізніше писала з допомогою дідуся. Наперед ознайомлю вас з моїми родичами, які там згадуються, щоб ні в кого потім не виникало зайвих запитань.

Дід Григорій - той самий довгожитель
Бабуся Катерина - сестра Григорія
Дід Доротей - син Катерини (тато моєї мами)

Олекса - брат Григорія
Михайло - зведений брат Григорія (він єдиниий з усіх названих досі живий)

Школа, де вчився дід Доротей і дід Михайло 


Народний дім у селі Монастир


Невідома споруда


Колишнє обійстя баби Катерини, діда Доротея,  Олекси, Михайла і Григорія


Ще одна збережена з тих часів світлина. Скоріше за все, це вид на той же Монастир
Річка Сян, яка була буквально в 50-ти метрах від будинку мого дідуся

Переглянувши ці фото, я поставив собі за мету обов'язково відвідати Монастир, коли з'явиться така нагода. Дуже цікаво, чи є там ще люди, які жили в ті часи і можуть поділитися зі мною своїми спогадами. Але поки в мене нема ні закордонного, ні візи, я буду намагатись старанно вивчати польську, без якої мені буде дуже важко здійснити свій задум. Сподіваюся, ці слова не залишуться лише пустими словами, і за декілька років я напишу тут свої враження від подорожі на землі, де півстоліття тому жили мої предки.

Немає коментарів:

Дописати коментар